TURUNDUS

Läbimõeldud ja oskuslik turundus – ning kommunikatsioonialane tegevus on eduka ettevõtte toimimise alus.

AITAN KAASA?

  1. Sinu ettevõttele sobilik turundusstrateegia
  2. Turundusplaani koostamine
  3. Kommunikatsiooniplaani koostamine
  4. Nõustan sinu meeskonda sisuloome, sõnumite ja turundustegevuste osas – kliendikogemusest sõnaseadmiseni

Kommunikatsiooniplaan sisaldab ülevaadet kellele, miks, mida, millal ja kuidas organisatsioon kavatseb öelda. Sõnastatakse eesmärgid ja konkreetsed tegevused sihtrühmani jõudmiseks.

MILLEGA SIND TOETAN?

  • Sõnumite ja teabe sõnastamine
  • Infokanalite valik – teabelevi ja sõnumite esitamise organiseerimine
  • Info saatmine organisatsiooni ja tema toodetest või tegevustest
  • Organisatsiooni pildi ehk imago loomine ja arendamine
  • Organisatsioonile oluliste kontaktide loomine ja hoidmine

Kommunikatsiooniplaan sisaldab ülevaadet kellele, miks, mida, millal ja kuidas organisatsioon kavatseb öelda. Sõnastatakse eesmärgid ja konkreetsed tegevused sihtrühmani jõudmiseks.

MIDA SISALDAB KOMMUNIKATSIOONIPLAAN?

  • Ülevaadet organisatsioonist – tegevusest, eesmärkidest, inimestest ja nende rollidest
  • Ülevaadet organisatsiooni strateegiast – sõnastatakse missioon, visioon, väärtused
  • Väliskeskkonna analüüsi – kirjeldatakse sihtrühma ja huvigruppe, meedia ja avalikkusega suhtlemise põhimõtteid. Antakse kõikide osapoolte täpne kirjeldus, millist infot ja millal edastatakse
  • Sisekeskkonna analüüsi – kellele ja millist infot edastatakse, millised on erinevad sihtgrupid – liikmed, juhtorganid, personal jne
  • Kommunikatsiooni eesmärke – kirjeldatakse üldiseid eesmärke, sise- ja väliskeskkonna eesmärke, sihtgruppide/huvigruppidega seotud eesmärke. Sõnastatakse põhisõnumid ning tegevusprioriteedid
  • Eesmärkide hindamise kriteeriume
  • Konkreetset tegevuskava koos eelarvega
  • Kommunikatsioonikanalite ja vahendite loetelu: meetodid, mille kaudu sõnumid sihtgruppideni edastatakse


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *